Дистанційне навчання. Кузьменко С.Ф.


Добрий день!

Понеділок 14.12


Фізкультура



Математика

Готуємося до діагностичної роботи з математики. Виконайте завдання.

1. Арифметичний диктант.

   а) Запиши цифрами числа: п’ятдесят  три, тридцять вісім, вісімдесят, вісімнадцять, сімдесят п’ять, сорок три, сто.

   б) Запиши числа, що передують числам: шістдесят  чотири, п’ятдесят, сто.

   в) Запиши число, наступне за числом: сорок, сімдесят дев’ять, тридцять три.

   г) Запиши число, в якому 5 дес. і 9 од.; 3 дес. і 3 од.; 10 дес.

2. Обчислити.

         13 - 5            8 + 30 – 1

         6 + 7           14 - 7

         13 – 7          11 - 4

         12 – 6          12 – 4 + 5

         9 + 6           8 + 6 – 5

         77 – 1          66 – 6 + 10

         89 – 80        90 – 60 – 2

3. Розв’язати задачу.   У коробці лежало 5 зелених і 6 жовтих олівців, а синіх – на 4 олівці менше, ніж зелених і жовтих разом. Скільки синіх олівців лежало в коробці?

Українська мова 14.12.
Готуємося до діагностичної роботи з української мови. Повторюємо правила вживання великої букви у власних назвах.

Списати текст, підкреслити іменники

Краплинка

Бігла Оленка по льоду. Падали сніжинки. Ніби плавали в повітрі. Одна сіла на рукав. Шестикутна зірочка легка та блискуча. Ніби чарівний майстер її вирізьбив. Наблизилася Оленка до сніжинки. І побачила диво. Сніжинка стала краплиною води.

Я досліджую світ

Повторюємо за підручником вивчений матеріал про те, як природа готується до зими.


Читання 
Спробуйте вивчити пісню або підготуйте привітання зі святом Миколая підібране самостійно.





Четвер 22.10
Фізкультура
Я досліджую світ 22.10
Чи зустрічається світло з тінню
Розгляньте матеріал на с.80- 84. Відео допоможе отримати інформацію про природні і штучні джерела світла.
Пригадай правила поведінки з вогнем
Виконай завдання у зошиті на с.31-34.
Праця 22.10.
Зробіть аплікацію із природних матеріалів


П'ятниця 23.10
Я досліджую світ.23.10
Які властивості має повітря
Перегляньте відео та пригадайте властивості повітря
Попрацюйте з підручником на с.85-87. Складіть розповідь "Що вміє робити вітер". У зошиті виконайте завдання на с.35-37.
Математика 23.10
Таблиця віднімання числа 6. Обчислення значень виразів
Виконайте усно завдання запропоновані у відео.
Працюємо на с.31. Виконуючи (усно) №1, знайомимося із таблицею віднімання числа 6.
За зразком записуємо та обчислюємо вирази №2.
Розгляньте (усно)№4. №5 - записуємо задачу, умова (Було-? Зірвали-4гр. Залишилося -9гр.), розв'язання, відповідь. №6-письмово.
Читання 23.10
Урок позакласного читання. Пропоную обрати українську народну казку, прочитати та переказати її. На канікулах почитати українські народні казки (за вибором). На наступний урок читання вміти переказувати.

Образотворче мистецтво 23.10
Світ тварин у мистецтві. Виконуємо замальовки тварин












Добрий день!
Середа 21.10.
Фізкультура



Математика 21.10.
Таблиця додавання числа 6
Переглянь відео, ознайомся з додаванням числа 6 частинами.
Повтори таблицю додавання числа 6 частинами, розглянь №1 на с.30.
Запиши в зошит №2 та №3-обчисли значення виразів.
Склади усно задачі №5, одну (за вибором) запиши у зошит.
Усно спробуй виконати №4 та 6.
Українська мова 21.10.
Розпізнаю пряме і переносне значення слова
Перегляьте відео, ознайомтеся як розрізняти пряме і переносне значення слів.
Виконайте усно вправи1, 2(с.41). Запиши в зошит число, вправа 4-запиши два речення про море. Вправи 5, 6, 7- виконай усно. Прочитай правило с. 42. Із вправи 8 випиши сполучення слів у переносному значенні, із одним склади та запиши речення. Усно виконай вправи 10, 11. Спиши текст вправи 12. 
Молодець. Відпочинь.

Читання 21.10.
Українська народна казка "Цап та баран". 
Завдання: прочитати казку(с.42-44), відповісти на запитання(с.44). Повчитися переказувати казку.



Добрий день!
Вівторок 20.10.
Фізкультура

Математика 20.10.
Тема
Істині та хибні висловлювання.Складання і розв'язування задач за короткими записами
Необхідно проговорити, що істині висловлювання - правильні, а хибні - це неправильні.   У зошит пишемо тільки число без запису класної чи домашньої роботи. Підручник С.29. Записуємо вирази №1 та обчислюємо. Виконуємо №2( задача а) та б). Записуємо умову задачі (схему не потрібно), розв'язання, відповідь. Інші завдання на с.29 виконуємо усно.

Українська мова 20.10.
Тема
Спостерігаю за значенням слова
Спочатку розглянемо значення слів на с.39(вправа 1, 2 -усно). Записати число, вправа 3 - із двома словами скласти і записати речення.
Зверніть увагу на вправу 7(с.40). Спробуйте усно розповісти, що відбувається на  кожному кадрі. Складіть усно свій мультфільм про мишенят.  У зошит запишіть вправа 9 та запишіть два речення про мишенят. Пригадайте, які бувають звуки. 

Читання 20.10.
Тема
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки
Завдання: розглянути матеріал підручника на с.40-41. Перегляньте віртуальну екскурсію  "7 кращих бібліотек світу"
Створіть листівку про користь читання(с.41), її потрібно буде принести до школи. А ще сьогодні ми читаємо улюблену книжку.







Добрий день!
Понеділок 19.10
Я досліджую світ
Сьогодні темою нашого уроку повинна була стати екскурсія "Як змінилась природа восени". Тому поспостерігайте за природою та повторіть матеріал підручника на с.73-77. Спробуйте скласти казку "Три сини осені" (с.77). До своєї казки можна намалювати ілюстрацію. Підсумком роботи з цієї теми стане аплікація на працю "Осінній пейзаж"( зразок у підручнику на с.78-79). У зошитах виконайте завдання с.28-30.
Перегляньте відео

Математика 19.10
Повторення таблиць додавання і віднімання 2,3,4,5. Порівняння виразу і числа.
Спочатку переглянемо відео і повторимо

А тепер в зошитах запишемо число і виконаємо завдання на с.28: № 2 - запишіть приклади і обчисліть; №3 і 4 - виконай усно; № 5 - запиши слово Задача, знайди головні слова (Висіло-? Вдягли-3к. Залишилося-8), запиши умову задачі, розв'язання та відповідь.
№6 - запиши та порівняй;
№7 - порівняй та запиши довжини двох відрізків;
№8 - запиши красиво в зошит числа третього десятка.
Ти виконав усі завдання з математики! Молодець! Зроби перерву!


Українська мова 19.10.
Тема
Шукаю слово в словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником
 Пригадуємо вивчене

У зошити записати число. Вправу 1,2,3,4 - читаємо та пробуємо пояснити. У зошит записуємо вправу 7 (дати відповіді на запитання) та вправу 9 (записати, вставити пропущені букви). Молодець!
Читання 19.10.
Розпочинаємо читати казки. Сьогодні завдання навчитися виразно читати казку "Вовк та собака"(с.38-39). Дайте відповіді на запитання. за бажанням можна намалювати ілюстрацію до казки.


П'ятниця 29.05.
Вітаю із закінченням навчального року. Наші діти переведені до 2 класу. 

Поговоріть із дітьми про безпечну поведінку під ча літніх канікул. Чекаю 01.06 з 9.00 до 10.00., дотримуємось вимог карантину, у школу заходимо по одному.
Пам'ятка безпечної поведінки під час літніх канікул

1. Гуляти й гратися можна в місцях, які призначені для цього. 
2. Небезпечними для ігор можуть бути сходи, підвали, горища, будівельні майданчики, ліфти. 
3. Під час ігор у небезпечних місцях можна одержати травми й каліцтва різного ступеня тяжкості. 
4. Під час ігор не варто демонструвати свою хоробрість одноліткам, стрибаючи з великої висоти, пірнаючи з крутих схилів на велику глибину, здираючись якнайвище на дерева. 
5. Під час літнього відпочинку слід поводитися так, щоб не мати дорікань із боку дорослих. 
6. Під час канікул слід, як і раніше, дотримуватися правил техніки пожежної безпеки. 
7. Не можна брати в руки незнайомі предмети, кидати їх у вогонь, гратися ними. Найкраще повідомити про місце їхнього знаходження дорослим.  
8. Під час відпочинку на узбережжі слід обов'язково дотримуватися правил поведінки на воді й поблизу неї.  
 9. Одяг та взуття для відпочинку слід вибирати згідно із сезоном. 
10. Після контакту зі свійськими тваринами слід добре вимити руки з милом.

Правила безпеки на воді.
Пам’ятка
Варто пам'ятати, що основними умовами безпеки є:
 •  правильний вибір і обладнання місць купання;
 •   суворе дотримання правил поведінки під час купання і катання на плавзасобах на воді
 ПІД ЧАС КУПАННЯ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:
 •   залазити на попереджувальні знаки, буї, бакени;
 •   стрибати у воду з човнів, катерів, споруд, не призначених для цього;
 •   пірнати з містків, дамб, причалів, дерев, високих берегів;
 •  використовувати для плавання такі небезпечні засоби, як дошки, колоди, камери від автомобільних шин та інше знаряддя, не передбачене для плавання;
 •   плавати на плавзасобах у місцях, відведених для купання;
 •  вживати спиртні напої;
 •   забруднювати воду і берег, прати білизну й одяг у місцях, відведених для купання;
 •   підпливати близько до плавзасобів, які йдуть неподалік від місць купання;
 •  допускати у воді грубі ігри, які пов'язані з обмеженням руху рук і ніг у воді;
 •  подавати помилкові сигнали небезпеки, заходити глибше, ніж по пояс людям, які не вміють плавати.


Правила поведінки біля водоймищ
1. Не загоряй надто довго — перегрієшся і отримаєш сонячний удар. 
2. Не купайся і не пірнай у воду після тривалого перебування на сонці, тобі може стати погано. Купатися краще вранці або ввечері, коли тепло, але не можна перегрітися. 
3. Ніколи не пірнай у незнайомих місцях! Тут може виявитися неглибоко, а інколи на дні лежать гнилі колоди, гостре каміння, об яке можна поранитися, та густі водорості, у яких легко заплутатися. 
4. Не грай у тих місцях, звідки легко впасти у воду. 
5. Не влаштовуй у воді ігор, пов'язаних із захватами. 
6. Не вирушай у плавання на самодільних плотах. 
7. Не ходи купатися на водоймища без супроводу дорослих. 
8. Не запливай на глибоке на надувних матрацах та кругах. 

Дитячий травматизм

«Бережи свої очі!»
 1. Не торкайся очей брудними руками, рукавами одягу тощо. Якщо в око потрапила порошинка, його треба промити кип'яченою водою, а коли це неможливо — видалити її чистим носовичком. 
2. Дотримуйся правил безпеки під час роботи у майстерні або виконуючи хатню роботу. 
3. Не нахиляйся низько над каструлею з окропом або сковорідкою, на якій шкварчить масло. 
4. Будь дуже обережним із пральним порошком, розчинами для миття посуду та іншими хімічними речовинами. Перед застосуванням зверни увагу, на їхню упаковку — на ній має бути написано, як поводитись, якщо така речовина потрапила в очі.  
5. Обережно поводься із гострими предметами під час гри! Розмахуючи палицею перед обличчям товариша, ти можеш випадково поранити йому око.  
6. Будь уважним під час прогулянок та забав. У лісі чи в саду око може поранити гостра гілка. 
7. Якщо ти сильно пошкодив око, негайно звернися до лікаря! 

Користування громадським транспортом
1.Посадка в громадський транспорт здійснюється лише з посадочної площадки, або узбіччя тротуару.
2. До транспорту слід підходити після повної його зупинки.
3. Посадка на громадський транспорт відбувається дисципліновано, в порядку черги.
4. Зайшовши в салон, необхідно  пройти вперед, не створюючи натовп біля дверей.
5. Забороняється висовуватись з вікон.
6. Не можна ходити по салону під час руху автотранспорту – це небезпечно.
7. Під час руху не можна відволікати водія розмовами і заважати водієві керувати транспортним засобом.
8. Не можна відчиняти двері, не дочекавшись зупинки.
9. Не можна перешкоджати зачиненню дверей.
10. На зупинках виходять у сторону тротуару чи узбіччя.
11. Заборонено їздити на підніжках транспорту або чіплятись за борти машин.
12. Дітей слід перевозити лише в сидячому положенні.


 Безпека на дорогах
Пішоходи повинні ходити тротуарами або пішохідними доріжками, а за їх відсутності - велосипедними доріжками або в один ряд по узбіччю дороги, назустріч руху транспортних засобів. При цьому необхідно бути особливо обережним та не створювати перешкод іншим учасникам руху. 
Найчастіше через неуважність або незнання Правил дорожнього руху діти гинуть на вулицях в дорожньо-транспортних пригодах, а травми ДТП – найтяжчі. Тому, щоб попередити дорожньо-транспортні пригоди, небезпеку для здоров’я, життя, треба знати ці Правила і застосовувати їх:

 -не вибігати на проїзну частину з тротуару, можна лише спокійно зійти, попередньо оцінивши ситуацію;
 -ходити лише тротуарами, дотримуючись правої сторони, а якщо вони відсутні — по узбіччю, обов'язково повернувшись обличчям до транспорту, що рухається, — тоді не тільки водій бачитиме пішохода, а й пішохід — водія; 
 -не переходити дорогу на червоне світло незалежно від наявності на ній автомобілів; 
 -переходити дорогу можна лише у дозволених місцях – «зебра», підземних та надземний переходи; 
 -зібравшись переходити вулицю, спочатку подивитися ліворуч, а, дійшовши до середини, — праворуч; 
 -пам'ятайте, що причиною ДТП може стати не тільки наїзд автомобіля або мотоцикла, але й велосипеда. Нерідко саме велосипедисти є джерелом напруженості на вулицях, у дворах; 
 -чітко визначте для себе межі території для прогулянок, вулиці переходьте тільки в групі з іншими пішоходами; 
 -у разі дорожньо-транспортної пригоди надавати можливу допомогу потерпілим і повідомити про пригоду міліцію.


Правила протипожежної безпеки
 1. Не грайся із сірниками та запальничками. 
 2. Не запалюй свічки та бенгальські вогні без нагляду. 
 3. Не залишай іграшки, книжки, одяг біля увімкнених обігрівачів, не суши речі над газовою плитою. 
 4. Не пали багать у сараях, підвалах, на горищах, 
 5. Не вмикай багато електроприладів одночасно, електромережа може згоріти. 
 6. Обов'язково вимикай електроприлади, коли ідеш із дому. Але не тягни за дріт руками, обережно вийми штепсель із розетки. 
 7. На дачі або у селі не відкривай грубку — від маленької вуглинки, що випаде з неї, може статися пожежа. 

 Якщо виникла пожежа, а дорослих немає вдома 
 1. Якщо вогонь невеликий, накинь на нього товсту ковдру або залий водою. 
 2. Якщо горить шнур електроприладу, перш ніж залити полум'я водою, вийми штепсель електроприладу з розетки. Гасити увімкнені електроприлади водою не можна! 
 3. Якщо тобі не вдалося самостійно загасити вогонь, вибігай з квартири і клич на допомогу або дзвони за номером 1- 01. 
 4. Зателефонувавши до пожежної частини, чітко називай свої прізвище та адресу і повідом, що горить. 
 5. Не намагайся врятуватися від пожежі у шафі, кладовці або іншому тісному місці — можеш учадіти там від газів, що виділяються під час горіння. 
 6. Не можна відкривати вікно, доки вогонь у кімнаті не згас — свіже повітря підживить його і полум'я спалахне з новою силою. 
 7. Доки чекаєш на пожежників, не панікуй, шукай вихід із кімнати, але не намагайся вистрибнути у вікно. 
 8. Довірся пожежним, виконуй усе, що вони накажуть тобі. 
 9. Якщо ти знаєш, що хтось не може вийти з будинку, який горить, повідом про це дорослих або пожежних. 

Що робити, якщо пахне газом 
 1. Якщо хтось із дорослих удома, негайно скажи їм про це. 
 2. Відкрий усі вікна та кватирки, провітри помешкання. 
 3. Перевір, чи перекриті на плиті конфорки горілок. 
 4. Якщо ти вдома один, негайно телефонуй до служби газу за номером 1-04. 
 5. Ні в якому разі не вмикай світло у загазованому та сусідніх приміщеннях і не запалюй вогонь. 

Правила електробезпеки 

 У часи технічного прогресу, нових наукових технологій зросла  кількість небезпек, що чатують на малечу. Поява великої кількості електричного обладнання викликає чималий інтерес у підростаючого покоління.
Для запобігання ураження електричним струмом та попередження нещасних випадків звертаємося до батьків з проханням:
 Не залишайте дітей без нагляду;
 Інформуйте їх про правила поводження з електричними приладами та правила поведінки поблизу енергообладнання;
 Постійно нагадуйте дітям, як себе поводити в критичній ситуації, коли в біду потрапляють вони або хтось з їхніх друзів.

Перш ніж увімкнути побутовий прилад у штепсельну розетку, необхідно оглянути, чи не пошкоджена вилка та перевірити неушкодженість ізоляції електричного проводу;

 для того, щоб вимкнути побутовий прилад зі штепсельної розетки, потрібно триматись за вилку, а не за шнур;

 не вставляти у штепсельну розетку цвяхи, шпильки та інші предмети;

 не ремонтувати пошкоджені вимикачі, лампові патрони, штепсельні розетки, які знаходяться під напругою;

 не проводити заміну перегорілих або пошкоджених електричних лампочок, які ввімкнуті в освітлювальну мережу;

 не вбивати цвяхи в стіни у місцях можливого знаходження електропроводки;

 не підніматись по опорах ліній електропередач до електропроводів та на дахи споруд, над якими проходять електричні проводи;

 не проводити ігри поблизу ліній електропередач;

 у разі виявлення обірваного проводу лінії електропередач, ні в якому разі не наближатись до нього і негайно повідомити про це дорослих;

 не влізати на територію загороджених трансформаторних підстанцій та в їх приміщення.









Комментариев нет:

Отправить комментарий